våren är snart här!

Någonting blev helt fel i bloggen igår, inlägget jag skrev igår sparades nu . menmen, här kommer ett till.

Varmvattnet hade såklart tagit slut innan jag hann duscha, riktigt surt kändes det. Så nu blir det en lång skön dusch ikväll istället, efter att jag å mh varit ute på promenad . Blir nog den vanliga rundan, bort till backebeach och tillbaka :) skönt!

Idag vare ånge, riktigt drygt, fast ändå inte så jobbigt som vanligt :) allt har börjat kännas lite lättare nu, det är nog för att solen tittar fram varje dag. Hade ingen lärare på spanskan och vet ni, då satt vi ute i solen, helt underbart ! :) På bussen hem somnade jag , sen gick jag och la mig, men då går brandalarmet och jag vaknar, usch.

Nu tänkte jag sätta mig och plugga till engelskaprovet som jag skulle gjort för över en månad sen, sen blir det somsagt promenad & dusch :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0