hallå

Hej !

Den här dagen känns underbar , hihi :) slutade vid två och har ingenting att plugga, ingenting att göra. Ska bara vara här hela eftermiddagen och kvällen och ta det lugnt, ska lägga mig tidigt och ta en lång, varm skön dusch innan varmvattnet tar slut :)

Hade tal idag på svenskan, jag var Rihanna och berättade om kvinnomisshandel och om Chris Brown, om vad han hade gjort, haha! Fast de gick ju som det gick, men nu är det gjort iallfall, känns jätteskönt :)
Fick även reda på vad vi fått på projektet om tsunamisar, VG+, nöjd faktiskt !

Nu när jag inte har någonting att göra ska jag försöka hitta lite sommarjobb som jag ska söka, behäver verkligen pengar i sommar. Jag och Mh planerar en resa till London, men hur det går med den får vi se.

Pratade med far min igår, och vet ni vad han planerar ? Att åka till thailand efter jul (: låter det inte härligt ? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0