lördag


Tillbaka till torps imorgon då. Sista dagen hemma blir galet stressad men den får ett bra slut iallafall. Tjejmiddag hos evepeve ikväll, ska bli riktigt trevligt (: innan det ska jag hinna till polisen, övningsköra, packa & fixa mig iordning . ojojoj , itne bra det här , haha.

Vet ni vad som hände mig igår då? Min väska blev stulen! Satt och åt i kungshallen med min väska bredvid mig sen ska jag ta upp en sak ur den och då är den borta! Jävla idioter som håller på med sånt där. Som tur var hade jag ingenting av jättevärde däri, det värsta var glasögonen liksom.
Och vet ni vad vi hörde ? När mor min skulle ringa och spärra allt berättade dem att det just igår hade kommit in jättemånga för att spärra kort och alla hade blivit av med hela väskor, den här veckan var det mycket i stockholm och förra veckan i malmö, så det är alltså helevtes ligor som åker runt. fan ta dem!

Nej, nu kommer daadi, ska ut & köra ! Ha en bra lördag ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0