lördag

Jag är verkligen tråkig , jag skriver aldrig här på bloggen längre. Kanske för att det inte finns så mycket intressant att skriva om.
Den här veckan har gårr riktigt fort, åkte in till sundsvall i tisdags & storhandlade mat, sen resten av dagarna har bara försvunnit. Igår var vi inne i ånge, jag och emma var och tränade sen åkte jag tillbaka till torps där allt blev galet komplicerat, men det löste sig till slut :) sen var det vita huset och efter det klöstre, men därifrån åkte jag redan vid halv12,så så kul var det.
Idag vaknade jag upp och det var hur fint väder som helst, termometern var i solen och då var det 15  plusgrader !! :O så tog ut fotöljerna, vet inte hur det stavas, haha, och satte oss ute i solen, jag fick faktiskt lite färg (a). Sen gick vi & satte på bastun, så ikväll blir det att basta och titta på melodifestivalen, mys! :)


Kommentarer
Postat av: m

skriv mer blogg, BRUTUS !!

2009-03-20 @ 13:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0