lalala

inget torps idag, haah ! jag åker imorgon ist ;D
tjejmiddagen igår blev lyckad, riktigt treeevlans :) många skratt och god mat, trevligt sällskap, kan det bli bättre ? :) tror inte det.
stan idag med maammi, köpte 2 nya väskor, sen blev det middag på pizza hut. vi åt alltid där när jag var liten när jag hade skolavslutningar, det var liksom tradition , och nu är det flera flera år sen, så det var riktigt mys :)
imorgon blir det att kliva upp tidigt, ska till banken och fixa nytt bankkort, leta ny plånbok å sen går tåget halv 1. Ska försöka va duktig o plugga på tågresan tänkte jag, fast det brukar ju gå som det går, men jag ska göra allt för att det sa gå, deeni (;
och nu ska jag sova , håller fasen på å somna här . gooonatt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0