sommar.

sjuk igen . nästan 39 graders feber , jag hatar det

mina inlägg är verkligen ointressanta . kanske skulle ta & lägga ner bloggen . iallafall tills det händer något som är värt att skrivas här . ska fundera på det .


jag vill ha sommar, och det nu. usch, jag är riktigt trött på all snö nu, -30 grader och meter med snö, det är inte kul längre .. tänk en varm sommardag på stranden, det låter mycket mer lockande!

man säger alltid att sommaren som kommer ska bli den bästa, men den blir det aldrig. därför ska jag inte säga så, jag ska ta sommaren som den kommer och göra det bästa av den, lät det inte ganska bra? :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Nej, lägg inte ner bloggen. Då vet man ju inte hur du har det där uppe:/

Snart har iaf du sportlov, lyckost. Mitt är snart slut;( Och när du kommer hem så blir det tjejmiddag:D Skit kul ju!

Puss så länge<3

2009-02-26 @ 15:31:05
URL: http://kloockreent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0