§

bara för att de är fredag och jag är sorlig och sitter inne och gör absolut ingenting.
Två lektioner idag, engelska och geografi, härligt :) sen klockan två gick bussen in till Ånge för att rida. Jag, MH, Lina, Elin & Filip skulle rida. Förra fredagen var vi också inne, och jag har ju knappt ridit alls föurt men det gick bra. Jag satt på hästen och travade till&med. Även om jag mest åkte upp och ner och fick ont i rumpan så fick jag in takten tillslut :) idag gick det sämre, hade förväntat mig att det skulle gå bättre men nejnej. Var lite småsur efteråt, men de gick över :)
Sen kommer vi in på coop i Ånge och möter Torbjörn, våran engelskalärare! Han frågar om vi vill ha skjuts tillbaka till Torpshammar och vi tackar ja. Han börjar köra och efter ett tag kommer han på att han ska visa oss något spännande, något intressant som vi borde se. Haha, och han kör till våran rekotors hus ! Han och hans fru bjuder in oss och där sitter vi och fikar med vår engelskalärare, vår rekorn och hans familj i deras hus. ojojoj.
När vi väl kommer därifrån, tror ni inte han börjar köra oss till vår naturkunskapslärare, Frank. Han bjuder också in oss och där träffar vi hans fru och sitter där och pratar med han och hans barn.
Ett äventyr, haha! Kändes lite fel att komma in där, men jaja :)

Imorgon blir det tjejmiddag här på internatet , trevlans:) Blir mat från björnbiten och sen får vi se vad som händer senare på kvällen.

Nu ska jag ta och sussa , gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0